сряда, 10 юни 2020 г.

Електромобилът на Никола Тесла – енергия от ефира



Електромобилът на Никола Тесла – загадката, която си остана в тайна след смъртта на учения.
През 1931-ва година Никола Тесла изобретил елктромобил, черпещ квантова енергия от ефира около нас.

За целта на експеримента той свалил бензиновия двигател от автомобила и на негово място поставил асинхронен електромотор, който е за променлив ток и е с мощност 60 KW и 1800 об./мин.

След това купил от магазин за радиочасти 12 електронни лампи (усилвателни и токоизправителни), шепа различни по стойност съпротивления (резистори) и малко проводници. Прибавяйки и 2 къси пръчки (антени) към тези придобивки с дължина 7,5 см + кутия с размери: дължина 60 см, ширина 30 см и височина 15 см, Тесла сглобил всичките тези компоненти в кутията. Устройството придобива вид на радио на къси вълни, с 2-те му стърчащи антени навън, а захранването му на входа е във ватове колкото едно обикновено радио.

Монтирайки устройството в автомобила зад седалката на шофьора, Тесла свързал и 2-та силови кабела от електромотора с приемника на енергия. След това той направил публична демонстрация, опъвайки 2-те антени на приемника и обявявайки: „Сега имаме енергия“. След това той карал колата една седмица със скорост до 150 км./ч.

Тъй като двигателят е с мощност 60 KW, при това на променлив ток, без никакви други източници на захранване, освен 12 волтов акумулатор за бензинов двигател с твърде малък капацитет за такава огромна мощност, тук възниква въпросът откъде взема енергия Тесла? Той веднага отговаря: „От ефира около нас“. Хората помислили Тесла за луд и безумец и казали, че се е съюзил със зловещите сили във вселената.

Това обидило Тесла. Той свалил загадъчната кутия от превозното средство, която монтирал и се върнал в лабораторията си в Ню Йорк. Тайната му си отива заедно с него.

Никой не успява да разгадае тайната на приемника на енергия на Никола Тесла, приличащ на радио, приемащо неизчерпаема квантова енергия от ефира чрез радиовълни. Очевидно малкото устройство е адаптирано да приема енергията от ефира, която носят електромагнитните вълни.

Да поразсъждаваме малко:

Устройството на Тесла е приличало повече на радио, отколкото на генератор на безплатна енергия или на каквато и да било силова верига. Това ме навежда на мисълта, че Тесла няма силови електронни компоненти във веригата, с която управлява електромотора и усилва мощността. Най-много да разполага в приемника с една мощна бобина и повече разчита на електромотора да преобразува тази енергия в електричество и електромагнитно поле. Очевидно слабата мощност на входа управлява изходната мощност, която е многократно по-голяма. При това положение е възможно само паралелно управление на веригата. Паралелно на силовата верига имаме слаботокова управляваща верига, която ни носи енергия от околната среда.

Честотата, с която работи този приемник, очевидно е била над 200 MHz, а при такава височка честота е нужно изправяне на сигнала, за да е възможно този ток да се инвертира и управлява на по-ниски честоти с цел управление на оборотите на мотора.

Другото интересно е, че на входа се подават от акумулатора не повече от 50 W мощност на този приемник, за да може да работи ламповият радио усилвател, като тази мощност е нужна само за стартиране на приемника, след което се изключва и веригата се самовъзбужда на 100%.

Тесла е знаел как електромагнитните вълни да му носят енергия от ефира, която да ускорява с високочестотен резонансен усилвател и да я преобразува в силовата електромагнитна верига, включваща електромотор. Усилването на трептенията, усилва и интензитетът на тази енергия, като това усилване става със слаба мощност.

Днешно време имаме много по-модерна електроника и може да бъде създаден усилвател за радио с полупроводникови елементи (транзистори и диоди), които да бъдат монтирани на платка, вместо с електронни лампи, които са вършели същата работа. Размерите на силовата кутия могат да бъдат редуцирани и да имаме приемник с още по-малки размери.

Резултат от експеримента на Тесла:

С мощност от не повече от 50 W на входа Тесла получава 60 KW изходна мощност, генерирана от електромотора.

Томъс Хенри Морей е изобретил подобен преобразувател като този на Никола Тесла. Сравнявайки 2-та приемника, стигаме до извода, че енергията се усилва чрез резонанс.


Схема на загубите на енергия в обикновен електродвигател:

Загуби на енергия в обикновен електродвигател
Загуби на енергия









Схема на електромобилът на Никола Тесла без загуби на енергия:

Вечен двигател
Идеален двигател без загуби на енергия 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Контролиран електромагнитен двигател на инженер Валери Матов

Електромагнитният двигател на инженер  Валери Матов е всъщност обикновен двигател за вътрешно горене, който е преправен и вместо с бензин ил...